"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C. Westly.

onsdag 23. februar 2011

Vollannytt


Min nye pute fra Strand (strand.epla.no)
Nå har svigermor lært meg symaskinen, så nå kan jeg (kanskje) sy meg egne puter som kan passe til. (?) 

Må vise gaven som kom i postkassa i går:

Verdens fineste votter som Maria Ottosen har strikka til meg.
Flinka!
Gode og fine på kalde vinterdager!


Det er innedager her på Vollan gård for tiden.
Snø Snø Snø
Skikkelig vinter,
og er i grunnen glad for det,
men ikke så lett å komme seg ut med gutta.
Koser oss inne på fine vinterdager,
men vi gleder oss til vår.

Tror Johan syns det er på tide å bytte til sportsvogna nå:


Mye av tiden går til å klø seg i gummene/ tennene om dagen:


Brødreduellene er i gang på Vollan gård: 



Johan ønsker deg en fin vinterdag!

2 kommentarer:

  1. Puta var heilt min smak :)
    Søte småtroll som plutseleg er vorte så store!

    SvarSlett
  2. herlighet, så store de har blitt!
    og så fantastisk herlige de er.
    håper å få møte dere alle en gang snart!

    SvarSlett