"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr." A.C. Westly.

søndag 21. mars 2010

Vårtegna spretter opp og fram på Vollan gård.....



Vesle sommarfugl

Vesle sommarfugl, skund deg og kom!
Flyg over blomster og blad.
Sei meg kva er det i verda som
gjer deg så flagrande glad?

Eg er så glad for alt eg har sett
innimellom blomar og strå,
glad for eg er liten og lett
og ser alt stort i det små.

Marie Takvam


Mellom snø og is ønsker endelig blomstene til Anlaug å se sol og lys igjen.
Årets beste vårtegn på Vollan....




2 kommentarer:

  1. Jeg "plumpet" tilfeldigvis over bloggen her, Line! Velidg koselig å se de små vårtegn nå.. Her har det imidlertid sludda i dag, så det minner ikke så mye om vår riktignok - men bare èn uke igjen til påske og da håper vi på gode, varme dager. Håper alt står bra til med de to sommerfuglene ;) <3

    SvarSlett
  2. Koselig at du plumper innom Miriam... Etter en småkjip start på svangerskapet(de vanlige plagene+ lite sjokk over at det var to), så har jeg begynt å glede meg stort over de to sommerfuglene i magen... :) Håper det går bra med deg og dine også!!! Nyt våren... ;)

    SvarSlett